30 mars 2010

Jag mår bra! Jag känner mig otroligt motiverad, upprymd och fylld av livslust. Jag känner igen känslan jag hade sist jag viktväktade för 5 år sedan. Skillnaden är att den kommer tidigare nu. Jag vet att det kan vara tillfälligt, och med stor sannorlikhet kommer jag att hamna i svackor under resan, men just nu känns allt fantastiskt och jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer att klara det.

För mig fungerar viktväktarna utmärkt. Jag är en strukturerad planeringsmänniska som älskar ordning och reda och rutiner. Jag tycker att det är så roligt att sitta framför datorn och planera min veckas mat. Den nya sidan hos viktväktarna är lättöverskådlig och det är i stort sett bara att fylla i vad jag vill äta och så räknar datorn själv ut pointsen. Väldigt smidigt.

En nackdel är att jag fryser mycket. Det minns jag också från sist. Min lycka är att vi nu har ett varmt utespa med 41 grader varmt vatten att sjunka ner i. Härligt!

Kommentarer
Postat av: mia

Håller med dig ....att vv fungerar. Har i denna omgång lycktats gå ner 10,8 kilo till dags dato och väger mig i morrn bitti ..men har minst 25 kvar innan jag är i mål..kämpar oxå online.

2010-04-02 @ 17:11:17
URL: http://jobi55.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0