29 mars 2010

Jag har gått med i Viktväktarna online. Jag har viktväktat på distans förut. Det resulterade i -12 kg på 3 månader, så jag vet att det fungerar för mig. Jag minns också att de första två veckorna var hemska, konstant hunger och sug efter allt som var förbjudet... Där är jag nu.

Jag får äta 29 points per dag. Jag har redan ätit 25 och jag är fortfarande hungrig... chokladsugen, ostsugen... Ikväll ska jag värma en färdig viktväktarlåda på 8 points, så får jag sno lite av min veckobonus också. Jag vet att det går över. Jag vet att kroppen anpassar sig snabbt. Jag ska bara försöka överleva de här första veckorna nu. Huvudvärk, fryser... abstinens och tvångstankar. GAAAAAH!

Min vägdag är söndag. Det känns bra. Förhoppningsvis peppas man inför kommande vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0