5 april 2010

Då var det sista lediga dagen på påsklovet. Imorgon är det skola för barnen och jobb för mamman och pappan. I morse åt jag en mumsig frukost på totalt 8,5 pp:




Smoothie av yoghurt, jordgubbar och banan (+ ½dl vatten för att få bättre konsistens)
Riskakor med hummus och körsbärstomater (ser att jag glömt fylla i tomaterna, men det är 0 pp)
Två halvor färsk ananas, MUMS!


Resten av dagen gick också ok. Blev en färdig ww-låda til lunch och kräftstjärtar med pasta och mozzarella till kvällsmat. Mellanmålet blev dessvärre en chokladboll från Delicato på hela 6 pp, men, men, jag ska ju äta upp min vb igen så det är lika bra att njuta... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0