4 april 2010 Vägdag

Gissa hur glad jag är nu då?!
-2 kg blev det första veckan, och då har jag ätit alla mina dagliga pp + hela vb.

Startvikt: 77,5
Nuvarande vikt: 75,5

Viktväktarna är fantastiskt. Tänk att det verkligen funkar! Jag ska inte skönmåla det alldeles, för veckan som gått har varit jobbig vissa stunder. Det finns timmar på dygnet då jag varit nära att ge upp. Det handlar inte så mycket om hunger, för riktigt hungrig är jag sällan, men oerhört sugen, och när det gäller de färdiga Weight Watchers- lådorna så hade jag kunnat äta minst dubbelt så mycket... Å andra sidan är det ju det jag har gjort med mina 77,5 kg som följd, och dit vill jag inte igen!

Nu har jag en ny vecka framför mig med full pott, 42 vb igen. Eftersom det fungerade så bra den här första veckan så kommer jag att fortsätta äta av allt.

Så här såg min första vv-vecka ut, som resulterade i -2 kg:


Kommentarer
Postat av: mia

Ja det är helt ok att länka.....kul för dig att det gick så bar med vägningen :)/ mia

2010-04-04 @ 13:30:58
URL: http://jobi55.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0