3 april 2010

Påsken har gått bra. Barnen har fått tokmycket godis som bara legat och väntat på att få hoppa ner i min mage. Jag använde min sista vb 5,5 pp, för att smaka ett par bitar, men det blev verkligen bara vad jag hade poäng för, så den här första veckan har jag använt alla mina pp varje dag, 29 st + hela min vb på 42 pp. Men det är ju okej. Jag har i alla fall inte ätit mer än jag får.

IMORGON ska jag väga mig! Jag är lite nervös, vet att jag blir besviken om det inte blir minus... men visst måste det bli det, även om det bara gått en vecka?! Jämfört med vad jag brukar äta är mina 29 pp typ en tredjedel...

Jag börjar även få in i mitt huvud att det jag gör nu är ett levnadssätt för resten av livet. Innan har jag på något sätt haft tanken att målvikten var slutet... och börjat äta vanligt igen (korkat, jag vet) med viktuppgång som resultat, såklart. Så blir det inte nu. Det här är för evigt. Och det känns faktiskt bra... bättre än bra!

Jag återkommer imorgon efter vägning... och hoppas på ett positivt besked!

Lycka till alla ni andra där ute som kämpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0