18 april 2010 Vägdag och första stjärnan!

Då har 3 veckor gått och vågen visade på -1 kg idag! Det trodde jag aldrig, och det visade sig dessutom att jag nu gått ner 5% av min vikt, vilket innebär att jag fått en liten stjärna i diagrammet på viktväktarna online. Nuvarande vikt: 73,6 kg. Jag har som vanligt ätit alla mina dagliga pp + nästan hela vb den här veckan. Jag har bakat kärleksmums och åt hela två stycken till fikat igår! Tänk att det verkligen fungerar! Jag kan äta precis vad jag vill inom ramen för mina pp och ändå går jag ner i vikt! Just nu är jag mer än nöjd!


Veckan som resulterade i -1 kg:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice, du får absolut länka :) har varit lite inaktiv senaste tiden, men nu har jag tid igen!

2010-04-22 @ 23:19:45
URL: http://candycigarette.blogg.se/change/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0