15 april 2010

Då är jag mitt i mindre tredje vecka. Äldsta sonen har fyllt 10 år så veckan har innehållit kalas med 40 pp två dagar i rad. Jag håller mig fortfarande inom mina dagliga pp + vb men det känns som att jag ätit tokmycket och inte alls kommer att gå ner i vikt den här gången. Vi får se. Min nya passion är havregrynsgröt med äppelmos. Jag står mig väldigt länge på det och blir behagligt mätt. Det jag saknar mest är OST! Jag äter ost varje dag, men i begränsad mängd, och jag har svårt att äta så "lite". Jag har i stort sett haft ost på ALLT och kan lätt få i mig en hel mozzarellabit på 300 gram... mmm! Men, men, jag har gjort mitt val och därför står jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0