1 april 2010

Jag kämpar på. Ibland är det jobbigt, stundtals väldigt tufft. För det mesta känns det dock ok och ibland t.o.m. riktigt bra. Jag blir mätt väldigt snabbt. Däremot blir jag även hungrig väldigt snabbt och vissa stunder på dygnet går jag bara runt och tittar på klockan för att vänta in när jag kan äta igen.

Jag har suttit inne på Viktväktarnas sida för att lägga ihop lite favoriter och räkna ut points på olika recept. Jag äter minst en viktväktarlåda varje dag. Pasta salmone och Canelloni var goda. Bolognese var riktigt äcklig faktiskt, och hela 11 points blev jag av med. Den köper jag inte igen.

Om tre dagar är det vägdag. Då får jag se om första veckan gett resultat...


Kommentarer
Postat av: corinne

Hej!



Intressant att läsa om din upplevelse av vv! Började själv i onsdags och känner igen mig i mycket av det du skriver. Undrade varför jag hade så ont i huvudet och frös i morse :-)

Lycka till och hoppas du fortsätter att skriva!

2010-04-01 @ 16:50:22
Postat av: Emelie

Du får gärna kika in på min blogg också (: vi har nästan samma längd och vikt både du och jag! Går på viktväktarna sedan 26/2.

2010-04-02 @ 23:25:05
URL: http://candycigarette.blogg.se/change/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0